niedziela, 31 marca 2013

The Versatile Blog

Chciałabym bardzo podziękować , za nominację Od @UnbrokenWriter


Zasady
  1. Podziękować nominującemu blogerowi
  2. Pokazać nagrodę na swoim blogu
  3. Ujawnić siedem faktów dotyczących siebie
  4. Nominować piętnaście blogów, które [według mnie] na to zasługują
  5. Poinformować o tym fakcie autorów

Siedem faktów o mnie

  1. Mam na imię Ola i jestem z Gdyni
  2. Jestem praworęczna
  3. Pomysł o zaczęciu bloga był dla beki
  4. Od trzech lat trenuję sztuki walki - Aikido
  5. Miałam tylko jednego chłopaka i jestem dość niedostępna
  6. Czytam baaardzo dużo blogów
  7. Wśród moich przyjaciół i znajomych nie ma żadnej Belieber .
Nominuję

  1. Demi
  2. Linexe
  3. Juju
  4. Cysia
  5. shawty
  6. Natalie
  7. Annnn...
  8. Black Rose
  9. Diana dia
  10. forever indestrucible
  11. Roxx
  12. justsmile
  13. Jerry
  14. mysterious-life
  15. Danger.x
Jeszcze raz dziękuję za nominację i życzę Wam wesołego jajka ;)

4 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za nominację. nie spodziewałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blog na blogu how-to-love-j.blogspot.com <3 zasady znajdziesz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal nie rozumiem XD
    Zapraszam do mnie. Cały blog mam dla beki XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. www.newer-sej-newer.blog.pl <------ ZAPRO XDXDXD

    OdpowiedzUsuń