środa, 7 sierpnia 2013

Rozdział 30

- Idealnie ! - krzyknęłam po skończonym tańcu . - Jesteście zajebiści - powiedziałam zdyszana po czym przybiłam piętki ze wszystkimi. - To co ? Dzisiaj o 19 na ' Dance Place' ? - Wszyscy pokiwali głowami uśmiechnięci - W takim razie do wieczora ! - pomachałam przyjaciołom gdy wychodzili. Była sobota, godzina 13 .
Jednak 3 i pół godziny tańca to wystarczająco by się zmęczyć. Odchrząknęłam i poszłam do kuchni skąd wyciągnęłam butelkę zimnej wody. Do połowy wypitą butelkę postawiłam na blacie kuchennym , po czym wbiegłam do swojego pokoju. Wybrałam stamtąd ubrania , już na dzisiejsze , wieczorne wyjście i z przygotowanym zestawem , ruszyłam do łazienki.
Zimny prysznic to coś czego potrzebuję po treningu. Cichutko westchnęłam wychodząc spod kabiny. Wytarłam mokre i odświeżone ciało suchym ręcznikiem , po czym odwiesiłam je na swoje miejsce. Założyłam przygotowane ubrania  i wyszłam z pomieszczenia. Poprawiłam czapkę na głowie i wróciłam się do łazienki. Zdjęłam Beanies i zaczęłam prostować włosy. Po skończeniu pracy nad fryzurą , zaczęłam robić sobie make-up. Zadowolona z efektu z powrotem założyłam czapkę na głowę i zeszłam na dół. Z lodówki wyciągnęłam sałatkę której ważność kończy się po jutrze.

Cały dzień , do wieczora , przesiedziałam na oglądaniu telewizji. Calusieńki.  Podeszłam bliżej drzwi ,gdzie założyłam buty , czarne Adidasy na koturnie. Bardzo wygodnie się w nich tańczy. Zamknęłam za sobą drzwi od domu jednocześnie otwierając samochód. Wsiadłam za kierownicę i odpaliłam silnik. Po usłyszeniu cichego warkotu , ruszyłam spod domu.
Gdy dojeżdżałam , powoli się ściemniało. Zaparkowałam swój samochód obok innych , które ustawione były w kręgu. Przodem do wewnątrz. Uwielbiam to miejsce
W środku kręgi zbierali się ludzie i po prostu tańczyli
Kilka par oczu zwróciło wzrok na mnie.
- Cześć Tom ! - przybiłam piątkę z Tomem. Zawsze go tu widuję. Odmachałam również dziewczynom stojącym w małym kółku. Po chwili podbiegli do mnie moi przyjaciele w dobrym humorze. Zaczęliśmy gadać , śmiać się i żartować. Gdy jedna z grup skończyła taniec, a my stanęliśmy na środku kręgu.
-Tańczymy to co się nauczyliśmy ? - zadał pytanie Brad
- Chyba ta- zanim dokończyłam wokół nas zebrała się grupka ludzi tak samo ubranych.

Dance Battle 

Zaczęło się

W trakcie tańca, zaczął padać deszcz. Co wyraźnie nie spodobało się przeciwnikom. haha ,wybacz.

Skończyliśmy wygraną.

- Wygrali HD Creeeeeew ! - zawołał DJ . ?Uśmiechnęłam się szeroko po czym wszyscy podeszliśmy do baru . Podczas ,gdy chłopacy zamawiali dla siebie piwo, poszłam bardziej do kręgu. Stałam mniej więcej w środku ,gdy ktoś klepnął mnie w ramię. Odwróciłam się i zostałam zaatakowana pocałunkiem.

Justin Bieber 

Objęłam jego szyję rękami słysząc za sobą gwizdy i piski. Uśmiechnęłam się poprzez pocałunek i oderwałam się po czym oparłam swoje czoło o jego
- Tęskniłem - powiedział uśmiechnięty
- Ja również - zachichotałam
- Gratuluję , wygraliście
- Dziękuję ,jesteśmy zajebiści - pokiwałam głową dumnie.
- Nauczyłaś ich tego, zajebistości - Klepnęłam go w ramię rozbawiona

_____________________

Jezu , nie nie nie nie nie. Ten rozdział to jakaś porażka. Nie mam pomysłów na tego bloga ,ale napisałam cokolwiek.

KOCHAM WAS !
Bardzo mocno !

15 komentarzy:

  1. My też cie kochamy <3 A rozdział... fajny ale miewałaś lepsze. Życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak.. strasznie mało się tu dzieje i praktycznie nie ma co już tutaj pisać.. brak pomysłów.. ale mam nadzieję, że czymś nam zaskoczysz i w końcu zacznie się coś dziać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ty masz do rozdziału? Mi się podoba ;) Cholernie to opowiadanie polubiłam :) Czekam na następny i życzę weny ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
  4. też cię kochamy rozdział zajebisty ale mógłby być dłuższy mam nadzieję że następny rozdział pojawi się niedługo z niecierpliwością czekamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Loffam.!
    Zalukaj na moje blogi:

    http://how-love-monster.blogspot.com/

    http://die-in-your-arms-sweetheart.blogspot.com/

    Ps.Sorry za spam.

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu tak mówisz? rozdzial jest świetny, chociaż mógłby być dłuższy xd czekam na nn x

    OdpowiedzUsuń
  7. http://love-is-not-always-safe-jb.blogspot.com ZAPRASZAM ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna porażka ten blog jest świetny. Pisz go dalej. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy następny rozdział? <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award!
    Więcej informacji na ten temat znajdziesz na moim blogu:
    http://dontstopbelieving99.blogspot.com/2013/09/zasady-1.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj przesadzasz wyszło świetnie tylko długo się czekało no cuż dodaj następny :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło świetnie, nie przejmuj się piszesz świetnie. Dodaj następny ^^

    OdpowiedzUsuń